Zadání projektu

Kontaktní informace

Základní informace

Popište mi, jako laikovi v čem spočívá Vaše podnikání.

Jednovětný slogan popisující vizi, smysl, cíl vaší firmy či služby.

Jedná se o prezentaci (firmy/produktů), nebo online službu. Jedná se o nový web, či přepracování již existujícího?
Podržením tlačítka CTRL lze označit více položek najednou.

Pokud bude součástí webu i prodej zboží či služeb popište nám, co je to za služby či produkty a co vše je potřeba zobrazovat za informace.

Kdybyste měli svoji firmu nebo produkt najít ve vyhledávači a neznali název, jaká slova/frázi byste použili? Seřaďte dle důležitosti.

Účel a cíle webu

Jak nyní využíváte internet a sociální sítě, co na tom chcete změnit? Proč chcete nový web?

Co má být primárním cílem webu? Čeho jeho provozováním chcete dosáhnout?

Komu je web primárně určen, koncovým zákazníkům, nebo B2B? Popište co nejlépe tři typické návštěvníky webu (profese, zájmy, příjmová skupina, věk, pohlaví …)

Jaký problém může Váš web pomoci jeho návštěvníkům vyřešit?

Co má návštěvník na webu udělat od příchodu do opuštění webu v optimálním případě? Jaký je podle vás ideální postup?

Trh a marketing

Jak nyní získáváte pro své podnikání zákazníky, jaké používáte obchodní kanály?

Jaké jsou vaše hlavní konkurenční firmy a jaká je jejich marketingová strategie?

Máte jasno, v čem se lišíte od svých konkurentů, co je vaše specialita? Proč budou chtít dát přednost vám před konkurencí?

Proč se budou chtít návštěvníci na váš web vracet? Máte představu, jak je k tomu pobízet?

Koncepce webu

Máte připravené logo, je definován grafický manuál či rovnou celá korporátní identita? Jsou dána nějaká vizuální pravidla a smějí se případně měnit?

Máte nějaké neoblíbené barvy, vizuální styly, způsoby prezentace? Chcete se vyloženě něčemu vyhnout?

Sepište seznam webů, které se vám líbí, a uveďte, co na nich považujete za atraktivní a inspirativní.

Je něco, co rozhodně na svém webu nechcete vidět?

Jak má web působit? Konzervativně, seriózně, moderně, hravě, provokativně? Jaký je váš vztah se zákazníky – profesionálně seriózní, přátelský či rodinný, úslužný a ochotný? Chcete se prezentovat s profesionálním odstupem, nebo naopak navazovat důvěrnější vztah?

Technické otázky

Existuje? Pokud ano, do jaké míry je nutné zachovat jeho strukturu? Jeho styl, Jeho vzhled?

Existuje doména, hosting? Pokud ano, kde jsou spravovány. Máte vlastní mailový server nebo jsou emaily v rámci hostingu?

Jaký máte řádově celkový rozpočet na vytvoření nového webu?

Kdy nejpozději musí být web dokončen?

Kdo se bude na vaší straně o projekt starat a kdo bude dělat zásadní rozhodnutí? Jak dlouho taková rozhodnutí budou řádově trvat – hodiny, či týdny?

Kde se vezme obsah webu, kdo ho zajistí? Do jaké míry lze převzít stávající obsah, pokud existuje?

Jaký bude primární jazyk webu? Budou i jiné jazykové verze?

Pokud budou potřeba prezentační/produktové fotografie, máte k dispozici digitální fotky v profesionální kvalitě? Chybějící fotografie se nafotí, nebo zakoupí ilustrační z fotobanky?

Víte o nějakých omezeních, předpisech a normách, které váš web bude muset dodržovat? Např. čerpání dotací z EU, firemní politika, pravidla přístupnosti atd.

Ostatní